12.7.10

Μίλα μου βρώμικα!

Α! Εγώ την Κοντοβά θα την τσουρομαδήσω! Δε φτάνει που είμαι σίγουρη πως μας είχε βάλει κρυφές κάμερες τότε με τα "υπέροχα πλάσματα"!Τώρα βλέπω το πρώτο επισόδειο του "Μίλα μου βρώμικα" και τι να δω;! Φάτσα φόρα το περιβόητο πλυντήριο μου που κόβει βόλτες!!!

Αλλά μιας και το (ξανα)ανοίξαμε το θέμα... ας μιλήσουμε βρώμικα!

Τι να κάνουμε;!;!;!

- Έτσι, ναι, σκίσε με!

Τι να σε κάνω;!;!;!

- Πάρτα μωρή σκρόφα! Έτσι!

Πως έτσι δηλαδή;!;!;!

- Πιο βαθιά! Ναι! Πιο βαθιά!

Τι λέμε ρε παιδιά;!;!;! Μαζευτείτε!

Κοίτα, αν τη βρίσκετε δηλαδή... Εγώ πάω πάσο... Δικαίωμα σας! Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Βγάλτε τα μάτια σας ελεύθερα!
Εγώ απλά, να, δεν είμαι πολύ του μιλητού. Δε θα κοκκίνιζα βέβαια κιόλας. Αλλά δεν τη βρίσκω ιδιαίτερα. Άσε που παίζει να πατήσω και τα γέλια...

- Μωρουλίνι μου...
- Ναι ζουζούνι μου, ΝΑΙ!
- Ααααχ!
- Ααααααααααααχ!

Ναι, οκ... Ούτε αυτό... Κολλήσαμε από τα μέλια ρε παιδιά... Άσε που εδώ δεν τα γλυτώναμε με τίποτε τα γέλια!

- Και τι θες κοπέλα μου επιτέλους;

Έλα μου ντε... Σεξ χωρίς πολλά λόγια γίνεται; Κάτι σε:

- Αααχ!
- Ναι...
- ΝΑΙ!
- Ααααχ!

Καλά δεν είναι;

- Κάτσε, κάτσε... Θες να πεις ότι σε χάλαγε το role playing με τον Χ.;
- Τα σαδομαζοχιστικά;
- Τα... καντήλια που σου κατέβαζε ο Μ. μέσα στο πάθος;
- Αυτός δεν είναι που σου έριχνε και καμία και γούσταρες;
- Για λέγε, για λέγε!!! Αυτή που το παίζει τώρα "μη! κοκκινίζω!" τις έτρωγε και γούσταρε;

Καλά ρε κορίτσια! Μη βαράτε! Στο σεξ όλα επιτρέπονται! Είπα εγώ τίποτε;!
Εγώ στόμα έχω και μιλιά δεν έχω! Βριστείτε ελεύθερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: