24.8.08

the end (?)

Hangover...
Συνηθισμένο πράγμα τις τελευταίες μέρες...
Όταν έπεσα για ύπνο στις 8 άφησα ένα σημείωμα να με ξυπνήσουν οι πρώτοι που θα φύγουν για να τους χαιρετήσω.
Στο ίδιο παγκάκι που γνωριστήκαμε, με το κλασσικό πια δίλιτρο μπουκάλι της μπύρας είπαμε αντίο σε 15 διαφορετικές γλώσσες. Αγκαλιαστήκαμε, δώσαμε ραντεβού και υποσχέσεις για επισκέψεις και ταξίδια. Βρήκα και την ευκαιρία να μείνω λίγο περισσότερο στην αγκαλιά του μαλλιά που τόσο μου άρεσε - αλλά που μου είχε πει από την πρώτη στιγμή ότι είναι δεσμευμένος (και ο αδερφός της κοπελιάς είναι μαζί μας στο σεμινάριο).
Και το απόγευμα κατάφερα να ξαναστριμώξω τα πράγματα μου στο backpack μου και να αφήσω το κλειδί στη ρεσεψιόν. Συνεχίζοντας το ταξίδι μου στα Βαλκάνια, χωρίς άλλα - ερωτικά τουλάχιστον - μπερδέματα! :)

2 σχόλια:

Elementstv είπε...

Διαβασα ολο το μπλογκ σου.Ειναι ενδιαφερον ο τροπος που ζεις τη ζωη σου.Χαιρομαι που επεστρεψες γιατι ελεγα παει μας ξεχασε...Οσο για την εμπειρια σου στα βαλκανια,φανταζομαι πως θα σου μεινει αξεχαστη.

Ανώνυμος είπε...

Ti a3exasth? 8a thn 8umountai oloi oi Slobeno-Tynhsioi me elafra tinagmata tou andrikou adena, kata tis wres tis mona3ias...
"flip,
flap..."