15.12.07

Big brother is watching you!

Τα αδέρφια είναι μπελάς! Μεγάλος μπελάς!
Σας έχω μιλήσει αλήθεια για τον αδερφό μου; Όχι; Μεγάλη παράλειψη!
Καταρχάς είναι τέσσερα χρόνια μικρότερος μου. Τελευταία όμως την έχει δει "μεγάλος αδερφός"! Και θέλει να με... ελέγχει! Σχολιάζει τις παρέες μου και κυρίως τους άντρες της ζωής μου... Κάνει κριτική, δίνει συμβουλές, εγκρίνει ή δεν εγκρίνει (κυρίως το δεύτερο) αυτά που κάνω. Επίσης κατά καιρούς προσπαθεί να παρέμβει!
Κάποια στιγμή μάλιστα, μεταξύ αστείου και σοβαρού, δήλωσε σε έναν φίλο μου ότι αφου με... χάλασε πρέπει να με πάρει! Καταλαβαίνετε, για να αποκαταστήσει την τιμή μου! (σε τέτοια φάση τι κάνεις; γελάς ή τον πλακώνεις στο ξύλο; όχι, πείτε μου!)
Αφήστε που τελευταία με απειλεί ότι θα με κλείσει σε μοναστήρι!
Γιατί του τα λες, θα μου πείτε... Σαφώς δεν του λέω τα πάντα. Τότε θα με είχε κλείσει σίγουρα στο μοναστήρι! ;)
Αλλά το ωραίο με το να έχεις αδέρφια είναι ότι έχεις κάποιον να μιλάς. Βασικά ότι έχεις κάποιον που είναι υποχρεωμένος να σε ακούει εννοώ! Πέρα από την πλάκα, πολύ χάρηκα όταν πριν δυο χρόνια καταφέραμε να αρχίσουμε να μιλάμε με τον αδερφούλη μου. Να μιλάμε δηλαδή χωρίς άναρθρες κραυγές, πολεμικές ιαχές και σφαλιάρες! Κι έχουμε κάνει αρκετές ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Αλλά μάλλον σε κάποια θέματα έχουμε πολύ διαφορετικές απόψεις! Ή ίσως πολύ ίδιες για να μπορεί να τις δεχτεί... Γιατί, οκ να τα κάνει αυτός που είναι κι άντρας στο κάτω κάτω, αλλά εγω; Ντροπή και αίσχος! :Ρ
Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί του έλεγα ότι αύριο σκέφτομαι να κατέβω Πάτρα. Με σκοπό να συναντήσω κάποιον. Κάποιον που ούτε κατά διάννοια δεν εγκρίνει! Και που αν έκανα κάτι μαζί του θα φρόντιζε να με αποκληρώσουν, θα μου ξύριζε το μαλλί και θα με έκλεινε στο σπίτι! Κι ας πούμε ότι δεν είναι ανάγκη να ξέρει τι έκανα και τι δεν έκανα... Δήλωσε όμως ότι θα κατέβει κι αυτός μαζί μου! Αυτοπροσκλήθηκε ήδη! Κι έχει σκοπό να μη με αφήσει από τα μάτια του! Τα νεύρα μου!!!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ειναι αυτα τα πραγματα...
Δεν ειναι οτι εχετε πολυ διαφορετικες αντιληψεις ειναι οτι εχετε τρομακτικα ιδιες πραγμα που τον φοβιζει! Και γω στην αδερφη μου τις ιδιες π@π@ριες λεω!
Παντως το ενδεχομενο να ερθεις Πατρα πολυ με ιντριγκαρει!

Derek είπε...

4 χρόνια μικρότερος... δλδ κάπου στα 16-17 (βαριά 18) σωστά?

φίνα! η καλύτερη ηλικία!!!
(πίτα στην τεστοστερόνη είναι το παλικάρι!)


φίλες έχεις, ρίξε του μια από δίπλα να έχει να παίζει και κάνε και εσύ την δουλειά σου

zouri1 είπε...

ετσι οφειλει να πρατει καθε σωστος αδελφος.Εσυ εισαι η αναποδη,που δεν καθεσαι σουζα μπροστα του,κακομαθημενη.

Ανώνυμος είπε...

"4 χρόνια μικρότερος... δλδ κάπου στα 16-17 (βαριά 18) σωστά?"

OWNED !

Ανώνυμος είπε...

Τελικά, ήρθε μαζί σου; Μη μας κρατάς σε αγωνία!

jul είπε...

Από την μια θα ήθελα να είχα αδελφό, από την άλλη σίγουρα θα είχαμε σκοτωθεί μεταξύ μας...εκτός και αν ειχε τίποτα κουκλους φίλους :Ρ:Ρ:Ρ

Ανώνυμος είπε...

Γραψε κι αλλα μωρη

ΑλφαΚαπαΒητα είπε...

Μια συμβουλή: όταν κάποιο μέλος της οικογένειας σου προσπαθεί ύπουλα να ελέγξει την ερωτική σου ζωή και σε ανακρίνει,αν δεν σηκώνουν κουβέντα απάντα με τον πιο κάφρικο τρόπο. Στην δικιά μου περίπτωση έπιασε πάντως.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σου λέει τι θα κάνεις στην προσωπική σου ζωή. Αλλά σε κάτι χώρες όπως η ελλάδα που η σεξουαλική απελευθέρωση δεν άφησε το "στίγμα" της τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.

Ανώνυμος είπε...

AKB, μια συμβουλη: μερικες φορες καλυτερα να μασας παρα να μιλας. Το να παιρνει κανεις τα θεματα αυτου του blog ως αληθινα γεγονοτα και να προσπαθει να απαντησει στα σοβαρα ειναι τουλαχιστον αστειο !

Ανώνυμος είπε...

Πάτα πόδι! Εγώ ξέρω μία που ακόμη και τους γονείς της τους έχει σούζα! Είναι θέμα τεχνικής: Κι από τη στιγμή που δεν είναι κηδεμόνας σου...παιχνιδάκι!...

Εγώ πάντως μεγάλωσα ως μοναχοκόρη! Έχω βέβαια 2 ετεροθαλείς αδερφές με τις οποες δεν μιλιόμαστε, αλλά...πολύ που με νοιάζει! Έχω καταπληκτικούς φίλους, τα έχω μ' έναν ΘΕΟ και οι γονείς μου ότι θέλω μου το δίνουν χωρίς καν να το ζητήσω...ζωή και κότα!

Εμείς να 'μαστε καλά...κι ασε τους άλλους να κόψουν τον λαιμό τους!...

Ανώνυμος είπε...

Όπως και να χει, έχουν και την πλάκα τους τα αδέρφια. Μπορεί να μας σπάνε τα νεύρα, αλλά είναι πάντα δίπλα :)

Heliotypon είπε...

Μη μασάς και μην τον ακούς. Κάνε το δικό σου και ξεκαθάρισέ του το ότι δεν είναι δουλειά κανενός αρσενικού να σε ελέγχει...

Ανώνυμος είπε...

"δεν είναι δουλειά κανενός αρσενικού να σε ελέγχει..."

Τα ρέστα μου, απλά... :)

Sophia Kollia είπε...

Πριν 25 χρόνια ο αδελφός μου πήγε να μου κάνει τα ίδια.Τίποτα δεν άλλαξε στη Ελλάδα?Που ζούμε? Του δίνεις και σημασία, αντι να του σκάσεις και καμία! Δεν το πιστεύω ότι κάν το έχεις έννοια αντι να γελάς!
Μη μασας, μη δίνεις σημασία!

Carrie Vs Bridget είπε...

Ουπς... Ποτέ δεν απάντησα σε αυτά τα σχόλια, ε;
Sooooorry...
Τα γεγονότα της Πάτρας βλέπετε με αποσυντόνισαν για ένα μεγααααλο χρονικό διάστημα... Καταλαβαίνετε...

Γιατί φυσικά και κατέβηκα! Και έκανα και ό,τι ακριβώς σκόπευα να κάνω! (και περιέργως ο αδερφούλης μου την κατάλληλη στιγμή απλά ή έκανε τα στραβά μάτια ή προτίμησε να κάνει το χαζό)

Μπορεί να γκρινιάζω, αλλά κατά βάθος το διασκεδάζω όταν το παίζει μεγάλος αδερφός! Και ξέρει πολύ καλά πότε τον παίρνει και πότε όχι... (κι αν ξεφύγει, believe me, μπορώ να τον βάλω στη θέση του)