30.10.06

Οι χυλόπιτες της Μ.

Η Μ. είναι η μεγάλη της παρέας. Κι αυτή που με... έχει αναλάβει τώρα που χώρισα! Έχει αναλάβει να ακούει τη γκρίνια μου, να συμφωνεί με ό,τι λέω και φυσικά, το κυριότερο, να μη με αφήνει μόνη, να με βγάζει για καφέ, για ποτό μέχρι τελικής πτώσης, έξω γενικά!
Χτες λοιπόν είχαμε πάει σε ένα μπαράκι στη Ν.Σμύρνη. Από την αρχή είχα εντοπίσει έναν πιτσιρικά από το απέναντι τραπέζι που κοίταγε τη Μ. Αυτή δεν έδινε σημασία. Κάποια στιγμή λοιπόν που αποφάσισα να πάω στο μπάνιο ο τύπος βρήκε την ευκαιρία να πλησιάσει... Πριν προλάβει να πει καν "γεια", τον κοιτάει η Μ. από πάνω μέχρι κάτω και του λέει:
- Πόσο χρονών είσαι;
- Εεεε, 25... απαντάει αυτός.
- Εγώ είμαι 32. Και του κάνει και νόημα, κάτι σαν "ξου" με το χέρι!
Κόκκαλο ο πιτσιρικάς! Κι όπου φύγει φύγει!
Αυτή είναι η Μ. Κι οι χυλόπιτες της! Κι αυτό ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν για να μου φτιάξει η διάθεση!

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ax φοβερή!
Στα 20 έδινα χυλόπιτες με μεγάλη ευκολία και απίστευτες ατάκες.
Στα 25 ως πιο ώριμη θέλω να είμαι ευγενική αλλά μαλλον για να καταλάβουν μερικοί πρέπει να το ξεκόβεις μια κι έξω!

suigenerisav είπε...

Τι ειν' αυτά καλή μου;
Μάθημα συμπεριφοράς/αντιμετώπισης στους ατυχείς τολμηρούς ?? lol, LoL
Ο πόλεμος των φύλων ξεδιπλώνεται μπροστά μας..!
Τι φοβερή ατάκα ξεστόμισε η δική σου..
Και θεωρείς κιόλας πως κατηγαγε θρίαμβο..
Δηλαδή άμα ήταν 45, τι θα του 'λεγε?

Χαλαρώστε κορίτσια.
Ακούστε και λίγο John Lennon [Aall we r sayin is giv peace aa CHANCE..!] ;-)
Και με όλο μου το σεβασμό, αν αυτή είναι η "μεγάλη' της παρέας, "Hοuston, we have a (HUGE) problem", απαντώ εγώ..
Αν με εννοείς.

Και έχεις και την άλλη από κάτω να ψαρώνει με το 'κατόρθωμα' της Μ...
Ξέρεις, η μαγκιά θα ήταν αν μπορούσε η φίλη σου, διατηρώντας τη νηφαλιότητα της να κάνει τον τύπο να αποχωρήσει διακριτικά [χωρίς να τον προσβάλλει].
Απαντώντας όμως στην 'καλησπέρα' ή στο 'γεια'. Ανταποδίδοντας το χαμόγελο. Kαι όχι κλέβοντας παγκάρια..
Αλλά αυτό απαιτεί πραγματική εμπειρία από μια γυναίκα-όχι συγκαλυμένη ανασφάλεια..

[Η Carrie πάντως, να ξέρεις, δεν θα το 'κανε αυτό.. :-)]
Άντε και με σύγχισες.. LoL

Unknown είπε...

Πράγματι, δεν πιστεύω να χαίρεστε που δίνετε έτσι χυλόπιτες - σοβαρά το θεωρείτε κατόρθωμα; Έλα ρε κορίτσια, συνέρθετε λίγο...

Είπαμε, όχι εμείς οι βλάχοι όπου λάχει, αλλά λίγος τρόπος άμα δε γουστάρει κάποιος δεν έβλαψε, και δεν εξαιρώ τους άντρες από τον κανόνα. Κι εμείς οφείλουμε να μην είμαστε μα ΤΟΣΟ κάφροι, ακόμα και όταν στο προκείμενο πλησιάζει σερβίρισμα χυλόπιτας.

Αλλά αυτά πάλι είναι απόψεις μου... δεν έπεται ότι πρέπει να τις ασπάζονται όλοι!:)

zouri1 είπε...

καλα,μετα το μετανιωσε :)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Μαράκι

Χα! Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, τόσο απότομη χυλόπιτα δεν έχω ρίξει ποτέ... Έχω βέβαια πει "ναι" κατά λάθος σε κάποιον στην προσπάθεια μου να το πω ευγενικά! Αλλά αυτό είναι άαααλλη ιστορία! ;-)

@ suigenerisav

Χα χα χα! Κάτι μου λέει ότι εκνευριστήκατε κύριε καθηγητά! :-P
Το έγραψα σαν αστείο περιστατικό! Προς Θεού! Δεν αποπαίρνουμε έτσι όλους τους άντρες! Έχει γίνει που έχει γίνει και δυσεύρετο το είδος! Τολμηρός άντρας που σε πλησιάζει στο μπαρ και με έξυπνη ατάκα; Που είναι να του στήσουμε άγαλμα! Χε χε!

Υ.Γ. Τα έχει κάνει κι η Carrie αυτά... Να ψάξω σε ποια επεισόδια; Χε χε! ;-)

@ sourfou

Όχι. Δεν παίρνω παράδειγμα. Έχω σχηματίσει τον δικό μου κώδικα συμπεριφοράς...
Και δεν είναι δείγμα ανωριμότητας η συγκεκριμένη ατάκα της Μ.! Έκφραση αγανάκτησης είναι! Προς όλους τους μ@λ@κες που μας έχουν πλησιάσει, προς όλες τις ανόητες ατάκες που έχουμε ακούσει!

@ Flareman

Συμφωνώ απόλυτα! Σίγουρα λίγο τακτ δε βλάπτει! Αλλά συγχωρήστε μας κι εμάς λίγα ξεσπάσματα! Ο συγκεκριμένος βέβαια τυπάς τσάμπα πλήρωσε τη νύφη δυστυχώς... Εμ, κι αυτός, αλλού κοιτούσε! ;-)

@ zouri1

Μπα...
Κι επαναλαμβάνω εγώ, αυτός γιατί δεν κοιτούσε λίγο πιο δεξιά; Οέο; Ουφ!

K-Top είπε...

Το τυπάκι έκανε βασικό λάθος. Απάντησε με ειλικρίνια σε μία φάση που μόνο σοβαρή κουβέντα δεν ήθελε. Θα μπορούσε να

1. κάνει χαβαλε
2. να κάνει ελιγμό
3. να ρίξει κανένα καντήλι (τα καντήλια με τον σωστό τρόπο έχουν αποτέλεσμα-δημιουργούν ενοχές)

Γενικά οτιδήποτε εκτός από ειλικρινή απάντηση! Όταν βλέπεις τον άλλο έτοιμο να "αρχίσει να σε βαράει" εσύ πας να κάνεις διάλογο χαμηλών τόνων?

Παρόλα αυτά η φίλη σου είναι για κόκκινη κάρτα. Με κάτι τέτοιες συμπεριφορές "εξαφανίζονται" οι άντρες. Και νομίζω όχι απο τρόμο, αλλά από ξενέρωμα. Και όσο ξενερωτικό είναι για τις γυναίκες να μην τις κυνηγάνε οι άντρες, άλλο τόσο ξενερωτικό είναι για τους άντρες η συμπεριφορά της αγενούς ντίβας.

George είπε...

Θα ήθελα να δώ την φίλη σου και όταν θα της απαντήσουν με τον ίδιο τρόπο κάποια στιγμή. Γιατί δεν μπορεί κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό. Να θυμίσω μια παροιμία "Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει". Θα έλεγα μάλιστα να την έχει στον νού της την επόμενη φορά και ας ενεργήσει με την ωριμότητα των 32 χρόνων της.
George 39 χρόνων.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Atron

Σωστός! Έεεετσι! Ήταν λάθος κι ο χειρισμός του τύπου!

Κατευθείαν κόκκινη όμως; Μην είσαι κακός!

@ George

Ρε παιδιά! Σταματήστε να παίρνετε τόσο στα σοβαρά το κείμενο! Αν μη τι άλλο ήταν αστεία η φάση! Δε φερόμαστε γενικά έτσι στους άντρες! ...ίσως σε μερικούς... αλλά και πάλι σε μερικούς τους αξίζει! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά χαλαρώστε!
suigenerisav αν πρόσεξες είπα οτι έριχνα χυλόπιτες τέτοιου στιλ στα 20 που η ηλικία και η ανωριμότητα με δικαιολογούσαν.Το φοβερό πήγαινε στο οτι η κοπέλα στα 32 ξεσπάει σε ένα παλικάρι (μακάρι στα 32, στα 35 και στα 40 ακόμη να μου την πέφτουν 25χρονοι)που πλήρωσε σπασμένα αλλωνών.
Με σαρκαστικό ύφος ήθελα να το πω αλλά μάλλον δεν μου βγήκε και παρεξηγήθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως γέλασα τρελά με το κείμενό σου, μόνο χιουμουριστικά μπορώ να το δώ....
Αν και εγώ του πιτσιρικά αν ήταν όμορφος θα του καθόμουν, (αν εγώ ήμουν 32!!!!)

Αταίριαστος είπε...

To Μαράκι τα λέει καλά.
Κάποτε η φίλη σου μπορεί να πάει γονατιστή στην Παναγιά της Τήνου για να της την πέσει ένας 25χρονος.

suigenerisav είπε...

@
carrie
Μάλλον με 'εχεις' κοριτσάκι, ε..-όταν τα παίρνω ;-)

"Δυσεύρετο το είδος" ?
Γιατί άραγε .. (lol)
Μέχρι άγαλμα δηλ. αν έχει και καλή ατάκα. Κοίτα τι μαθαίνει κανείς..!

Ναι, τα 'χει κάνει και η Carrie. Absolutely, my dear.
Θα θυμηθώ τον κύκλο και το επεισόδιο και θα σ' ενημερώσω.. :)

civil είπε...

Λυπάμαι Carrie, αλλά θα συμφωνήσω με τον ανδρικό πληθυσμό. Για να θεωρήσω ένα τέτοιο συμβάν απλά αστείο, θα πρέπει στο τέλος του να έχουν γελάσει όλοι (και ο 25χρονος δεν νομίζω να γέλασε...)

dimitris είπε...

δεν καταλαβαινω τα σχολια ?
--
κατα την αποψη μερικων επρεπε η κοπελα να υπομεινει τον "εραστη" που μολις ειδε ελευθερη καρεκλα πηγε να κατσει?(Περιμενε την κοπελα να ειναι μονη της δεν τολμησε οταν ηταν δυο) και ειναι αγενής η κοπελα που του εδειξε πορτα ?
==
μα ναι αυτο ειναι πως τολμησε η φιλη σου ? να αντισταθει στην γοητεία του ΑΝΤΡΑ κυνηγου ? Φανταζεσαι οτι εχετε δικαιωμα επιλογής ?(Ο νεαρος ήταν τελικα ευγενικος (μαλακας) γιατι εφυγε με την ουρα στα σκελια ΕΝΩ εκεινος ο αλλος ο Φανταρος στην καφετερια στην Κόρινθο εδειξε τη θα πει αντρας ?)
===
Ποσο διαφορετικο θα ήταν αν αντι ο κυνηγος που περιμενει να ξεμοναχιασει το θηραμα γιατι ετσι θα εχει τους ορους ευνοικοτερους ΤΟΛΜΑΓΕ με την αριθμητικη υπεροχη εις βαρος του να πλησιασει και να ζητησει παρεα (πιο ανθρωπινο) ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΙΟ "ΑΝΤΡΙΚΙΟ"
====
===

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Μαράκι, Αταίριαστος

Σωστό κι αυτό! ;-)

@ julia

Γελάστε! Σας παρακαλώ! Αλλιώς η Μ. θα με σφάξει που το έγραψα! Χε χε!

@ civil

Κι εσύ τέκνον Βρούτε; Και που ξέρεις; Μπορεί κι αυτός να γέλασε αργότερα! Όταν διηγήθηκε τη φάση στους φίλους του! Ο κολλητός μου κάνει συλλογή από χυλόπιτες! Και πολύ το διασκεδάζει! lol

@ dimitris

Μην το φτάσουμε και στην άλλη άκρη... Η Μ. ήταν όντως λίγο "αγενής"...Αλλά έχεις δίκιο στο ότι πήγε εκ του ασφαλούς κι όταν η Μ. ήταν μόνη... ;-)

Πάντως δε χωράνε αντριλίκια σε αυτές τις περιπτώσεις... Το περιστατικό που ανέφερες ήταν όντως σοκαριστικό...

Chrisa είπε...

H M. είναι φοβερή, καλά του έκανε του πιτσιρικά!!!

Ανώνυμος είπε...

παλι καλα..νομιζα οτι ημουν η μονη που πεταει φαρμακι..και τωρα η κολλητη μου ωρυεται οτι εχω στιγματισει το καρμα μου..απλα μερικες φορες γινομαι πιο Intellectual (Θα μου χαρισεις το ονοματακι σου? με λενε αλεξανδρα γι'αυτο στριβε!) η πιο ωμη (το ξερω οτι πεθαινεις να με πηδηξεις αλλα ατυχησες..δεν με αναβεις)..Η αληθεια ειναι οτι εχω μαλακωσει τελευταια..βρε κοριτσαι τους εχουμε κανει δειλους και μαλθακους!!!

Dark_Maiden είπε...

Πάντως, αυτό με τους πιτσιρικάδες είναι ένα θέμα και πρέπει να το κοιτάξουμε!
Φαντάζομαι, θα το έχετε παρατηρήσει, ότι τελευταία έχουν λυσσάξει, ίσως πιο πολύ από κάθε άλλη φορά :)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Chrisa

Τον κακομοίρη... ;-)

@ nina

Ααααχ! Εμείς τους έχουμε ευνουχίσει τους άντρες μου φαίνεται... Και τώρα το πληρώνουμε!

@ Dark_Maiden

Μμμμ... Δεν έχεις κι άδικο! Αλλά, είναι κακό αυτό; Χε χε!
Τι καλύτερο από ένα πιτσιρίκι που σε έχει θεά και σου κάνει όλα τα χατήρια! Κι έχει και... όρεξη να μάθει! ;-)