1.9.06

Το θερινό σινεμά και τα εσώρουχα



Απόψε πήγα σινεμά με μια φίλη. Στο τελευταίο ίσως θερινό για φέτος...

Λατρεύω τα θερινά σινεμά και ακόμα περισσότερο το συγκεκριμένο… Πάντα μισοάδειο, με πράσινες μεταλλικές καρέκλες, τραπεζάκια, σουβλάκια, χαλίκια και για οροφή τ’ αστέρια!

Το έργο όμως ήταν μάλλον βαρύ κι η ώρα ακατάλληλη για πολύ κουλτούρα οπότε σύντομα πιάσαμε τη… γκομενοκουβέντα με τη φιλενάδα μου. Είχαμε και πάνω από ένα μήνα να τα πούμε, καταλαβαίνετε.

Μια γιαγιά, δυο σειρές πιο μπροστά πρέπει να άκουσε την απαγορευμένη λέξη «πήδημα» και από εκείνη την ώρα δε σταμάτησε να γυρνάει πίσω και να προσπαθεί να ακούσει την υπόλοιπη κουβέντα! Κι εμείς δεν της χαλάσαμε χατίρι! Πιάσαμε κουβέντα για… εσώρουχα!

Σατέν και βαμβακερά, με δαντέλα ή διαφάνεια, πρόστυχα μαύρα, αθώα ροζ, χαριτωμένα εμπριμέ…

Στρινγκ, σορτσάκια, βραζιλιάνικα!

Καραμελένια ή από σοκολάτα!

Μμμμ… Τεράστια ποικιλία!

Τελικά βέβαια αποφασίσαμε ότι οι άντρες δε νοιάζονται και τόσο πολύ για τα εσώρουχα καθώς σπάνια τα κοιτάνε και πάντα βιάζονται να μας τα βγάλουν!
Κάπου εκεί παραλίγο να χάσουμε τη γιαγιά, η οποία στραβοκατάπιε το σουβλάκι της!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μιά που μισείς τα ταμπού, εγώ λέω να βάλεις τα εσώρουχα σου στον κώλο σου [κυριολεκτικά] και όχι στο blog σου. Με 'γειά.

Βρωμάει ψέμα.

-Sino.

Carrie Vs Bridget είπε...

Τα εσώρουχα μου τα βάζω και τα βγάζω όπου και όποτε θέλω! ;-)

pascal είπε...

Μπα, μόνο οι ανώριμοι βιάζονται πολύ να τα βγάλουν. Εσώρουχα rule!

civil είπε...

Τα εσώρουχα πρέπει να βγαίνουν γρήγορα:
-Αν είναι σέξι, επειδή μας κάνουν να τρελενόμαστε
-Αν δεν είναι, επειδή πρέπει να προλάβουμε την ξενέρα...

Αταίριαστος είπε...

Ποιος είπε ότι δεν τα προσέχουμε; Καμιά φορά μάλιστα περισσότερο κι από το περιεχόμενο!
Αλλά να σας είχα από πίσω μου να μιλάτε για κιλότες, όταν θα προσπαθούσα να παρακολουθήσω έργο, θα γίνονταν τα νεύρα μου συρματόπλεγμα. Δεν είναι όλες οι ώρες για κουβέντα βρε κορίτσια...

Ανώνυμος είπε...

Aχ σήμερα αγόρασα λεοπαρδαλι εσωρουχα!!!αλλη μια φαντασιωση μου πραγματοποιήθηκε..τι να κανουμε αρεσουν κ σε μας!!!τι να κανουμε αμα η ταινια ειναι βαρετη???να μην κουτσομπολεψουμε???μην μασας γλυκια μου!