3.12.08

Λογοκρισία στα όνειρα;

Περπατάω σε μια άγρια ζούγκλα. Αποφεύγω σαρκοφάγα φυτά και φίδια. Κάποια στιγμή παραμερίζοντας τα ψηλά χορτάρια βρίσκομαι σε ένα σαλόνι. Ξεκινάω να στήνω τη σκηνή και εμφανίζεται και ο Γ. και αρχίζει να με βοηθάει. Κάποια στιγμή βρισκόμαστε πάνω σε ένα στρώμα θαλάσσης και ο Γ. με παίρνει αγκαλιά. Έρχεται από πάνω μου (ενώ έχουμε μεταφερθεί σε μια σπηλιά και απ' έξω γίνεται κάτι σαν πάρτυ αραβώνων). Σκύβει να με φιλήσει. Και τσουπ! Ξυπνάω!
Δε θα σχολιάσω τον παραλογισμό του ονείρου...
Αλλά γιατί έπρεπε να ξυπνήσω πάνω στο καλύτερο;!



Και το χειρότερο είναι ότι τον τελευταίο μήνα το παθαίνω συνέχεια! Φτιάχνω ατμόσφαιρα και πάνω που είναι να γίνει κάτι - τσουπ! - ξυπνάω!
Έχω φτύσει περί τους οχτώ άντρες μέχρι τώρα! Μέχρι και έναν μαλλιά μπασίστα θεό!
Έχω να κάνω πάνω ένα μήνα σεξ στον ύπνο μου!!! (στον ξύπνιο μου δεν έχω παράπονο)
Τι θέλει να μου πει το υποσυνείδητο;
Προσπαθεί να με αποτρέψει από κάποιο λάθος;
Κάνει απεργία και απαιτεί λιγότερο hardcore όνειρα;
Μήπως κατά βάθος είμαι πουριτανή; (μόνο όταν κοιμάμαι...)
Βοήθειαααααα..! Θέλω τα όνειρά μου πίσω!



Πάω για ύπνο...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλεις ντε και καλά να ολοκληρώνεις στον ύπνο σου, πρέπει να είσαι εγκρατής στο ξύπνιο... Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...

Carrie Vs Bridget είπε...

Αυτό είναι αδικία!!!
Και στο κάτω κάτω ποιος το λέει ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα;!
Εγώ - όπως λέει και η Ν. - θέλω και το σκύλο ολόκληρο και την πίτα χορτάτη!
:-P

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ!!!