14.8.08

Παπούτσι από τον τόπο σου...

Ξεκινώντας το ταξίδι μου στα Βαλκάνια η αλήθεια είναι ότι κάθε άλλο παρά τα σεμινάρια είχα στο μυαλό μου. Αυτά ήταν απλά η αφορμή!
Είχα ακούσει για τα παιχνίδια, τα πάρτυ, τα ερωτικά μπερδέματα... Τίποτε βέβαια δεν ήταν αρκετό για να με προετοιμάσει γι αυτό που έζησα!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Στα σεμινάρια θα ήταν άλλο ένα παιδί από Ελλάδα. Θεωρήσαμε λοιπόν καλή ιδέα να ταξιδέψουμε παρέα. Το ταξίδι ήταν αρκετές ώρες και λίγη παρέα είναι πάντα ευπρόσδεκτη! Ειδικά αυτού του είδους η παρέα... ;)
Ο Σ. αυτοπροσκλήθηκε σπίτι μου με το σκεπτικό να γνωριστούμε και να ξεκινήσουμε μαζί το πρωί. Δεν ήταν δύσκολο να τον αναγνωρίσω. Εξάλλου πόσοι άνθρωποι υπήρχαν μία η ώρα το βράδυ στη στάση με backpack και εκδρομική περιβολή;
Ο Σ. λοιπόν αποδείχτηκε ιδιαίτερα ομιλητικός (έως φλύαρος), με παρανοϊκό χιούμορ και μακρύ μαλλί μπούκλες. Ναι, το τελευταίο είναι άσχετο με το χαρακτήρα του, αλλά ήταν ο λόγος που εμένα μου έκανε κλικ!
Δεν ξέρω πως κατέληξε ότι θα κοιμηθεί στο κρεβάτι μου... Πράγματι, βάλαμε τις πιτζάμες μας (αυτός φορούσε μαύρο φανελάκι και μαύρο κολλητό μποξεράκι) και πέσαμε για ύπνο. Ή μάλλον συνεχίσαμε την κουβέντα ξαπλωμένοι.
Κάποια στιγμή γύρισε ανάσκελα και ενστικτωδώς ξάπλωσα στην αγκαλιά του. Άρχισε να χαϊδεύει τον ώμο μου. Έμπηξα τα νύχια μου στα πλευρά του. Βρεθήκαμε να φιλιόμαστε και να προσπαθούμε να βγάλουμε ο ένας τα ρούχα του άλλου.
Τέσσερις ώρες αργότερα κοιμόμουν στην αγκαλιά του, με τα χέρια του τυλιγμένα γύρω μου. Κάτι μου έλεγε ότι αυτό το tαξίδι θα πήγαινε καλά!

3 σχόλια:

zouri1 είπε...

ουυυυ,μια χαρα ξεκινησε.Και μετα και μετα ?

Carrie Vs Bridget είπε...

Να μην το κάνουμε λίγο σήριαλ; Ένα επισόδειο την ημέρα... Άντε δύο γιατί είμαστε και στη θερινή σεζόν... ;-)

An-Lu είπε...

Μμμμμμ...κατευθείαν στο ψητό ε;!
;-)