22.9.07

Αποτυχημένα καμάκια - μέρος Α

Η εποχή του νυμφοπάζαρου, η εποχή που η πρώτη κίνηση ήταν "προνόμιο" των ανδρών έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι γυναίκες έχουν πάψει να περιμένουν άβουλα στο μπαλκόνι το διακριτικό κόρτε κι έχουν αναλάβει ρόλο κυνηγού! Αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, κάνουν κινήσεις, κάνουν Την Κίνηση...
Στην παρέα μας η κυνηγός είναι αναμφισβήτητα η Μ.! Ε, μετά από τριαντατόσα χρόνια σε αυτόν τον πλανήτη κατάλαβε ότι δε μπορείς να περιμένεις και να αφήνεις τα πάντα στην τύχη τους! Κι ακόμα χειρότερα, στους άντρες! Η Α. είναι η πιο θρασύς και σίγουρα η πιο αποτελεσματική. Εμένα με κατηγορούν ότι είμαι η πιο χύμα κι η πιο θαρραλέα... Η Ν. πάντως εξακολουθεί να είναι της λογικής "πέσε πίτα να σε φάω"...
Η αλλαγή αυτή στους ρόλους έχει φυσικά και τις συνέπειες της. Οι οποίες δεν είναι άλλες από τις αναπόφευκτες χυλόπιτες! Μερικές από αυτές έχω σκοπό να σας διηγηθώ παρακάτω...



Ζzzzzz...

Ο Ν. μου άρεσε αρκετό καιρό... Και συνεχώς έψαχνα μια αφορμή να κάνω κάποια κίνηση. Η ευκαιρία επιτέλους μου δόθηκε σε μια ημερήσια εκδρομή! Θα πηγαίναμε στην Πάτρα με αμάξι, οπότε κανόνισα να καθήσουμε κι οι δύο στο πίσω κάθισμα! Κι είχα σχεδιάσει κάποια στιγμή να... κάνω ότι με παίρνει ο ύπνος! Στον ώμο του! Το σχέδιο ήταν απλό και σατανικό! Τώρα έπρεπε απλά να περιμένω την κατάλληλη ευκαιρία!
Πηγαίνοντας, δυστυχώς, δεν έκατσε η φάση... Περάσαμε βέβαια πολύ ωραία, γελάσαμε, συζητήσαμε για βιβλία, μουσική, και γενικά το κλίμα ήταν καλό! Αλλά ευκαιρία να με... πάρει ο ύπνος δε βρήκα! Δεν πειράζει. Θα δοκίμαζα στην επιστροφή.
Στην επιστροφή καθήσαμε πάλι κι οι δυο πίσω. Βάλαμε μουσική και ψιλοπιάσαμε και το τραγούδι. Παρά τη ζώνη που με εμπόδιζε αρκετά, κατάφερα να γυρίσω προς το μέρος του. Ξεκίνησα να χτυπάω τα δάχτυλα στο ρυθμό πάνω στο πόδι μου. Και σύντομα τα μετέφερα στο δικό του. Με το χέρι μου πια πάνω στο πόδι του ήταν ώρα να περάσω στο δεύτερο μέρος του σχεδίου! Σιγά σιγά το χέρι μου έμεινε ακίνητο. Έγειρα το κεφάλι μου στον ώμο του. Κι έκανα πως αποκοιμήθκα!
Όλα καλά μέχρι εδώ! Το πρόβλημα όμως είναι ότι... με πήρε πράγματι ο ύπνος! Και ξύπνησα καμιά ωρίτσα αργότερα, ακόμα στην αγκαλιά του. Με το χέρι μου ακόμα πάνω στο πόδι του. Ή, για την ακρίβεια, λίγο πιο ψηλά... Ο Ν. μάλιστα είχε ρίξει το μπουφάν του πάνω στα πόδια του. Καλύπτοντας και το χέρι μου.
Προσπάθησα να θυμηθώ. Προσπάθησα να καταλάβω από τις αντιδράσεις του τι έγινε. Δεν έβγαλα άκρη.
Η φάση έληξε άδοξα... Και με άφθονο δούλεμα από τα κορίτσια!

6 σχόλια:

Christos.Kotsaris είπε...

Τελικά έχετε πλάκα εσείς οι γυναίκες. Δε σέβεστε καθόλου τον εαυτό σας.

Όταν ένας άντρας δεν ασχολείται, είτε δεν ενδιαφέρεται είτε δεν είναι άντρας. Στο 99% των περιπτώσεων είναι το πρώτο, αν κι εσείς απο εγωισμό πιστεύετε το δεύτερο...

Επίσης αν κυνηγάτε άντρες, κινδυνεύετε να μπλέκετε με λιγούρια, αφού πολλοί δεν είναι σαν εμένα να είναι επιλεκτικοί και να έχουν γούστο. Εγώ έχω ρίξει πολύ περισσότερες χυλόπιτες απο όσες έχω φάει, και ώρες ώρες απορώ, αν ήμουν λιγούρι, πόσες θα είχα ρίξει στο κρεβάτι να κάνω το χαβαλέ μου... Ας όψεται το φιλότιμο...

Carrie Vs Bridget είπε...

Δε σεβόμαστε τον εαυτό μας γιατί; Γιατί αποφασίσαμε να διεκδικήσουμε αυτό που θέλουμε;
Δέχομαι ότι το... κυνήγι έχει κινδύνους. Αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε...

>> Όταν ένας άντρας δεν ασχολείται, είτε δεν ενδιαφέρεται είτε δεν είναι άντρας. Στο 99% των περιπτώσεων είναι το πρώτο, αν κι εσείς απο εγωισμό πιστεύετε το δεύτερο...

Σε αυτό θα αναγκαστώ να συμφωνήσω... Πολλές φορές προτιμάμε να κοροϊδευόμαστε από το να αντικρίσουμε την απόρριψη. Αλλά κι εσείς κάνετε το ίδιο... Είναι συνήθης τεχνική άμυνας...

Υ.Γ. Για την περίπτωση μου καμιά εκτίμηση ρε παιδιά; Ακόμα μου ψιλοαρέσει ο Ν.... Και δεν ξέρω αν με παίρνει...

Ανώνυμος είπε...

EΛΠΙΖΩ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΤΣΑΡΗΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΙΛ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΠΛΟΓΚ knighttemplargr ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ....

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΤΣΑΡΗ,

ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
glukas30@hotmail.com

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΧΙ COM ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΑ DE

glukas30@hotmail.de

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά... πρέπει να καταλάβετε.... ο Χρηστάκης μας, αυτός ο απίστευτα πανέμορφος και προοδευτικός άντρας με Α κεφαλαίο, ο πανέξυπνος, ώριμος παντογνώστης έκανε την απερισκεψία και διέγραψε το μπλογκ του. Είναι πολύ κρίμα γιατί χάνει έτσι ο υπόλοιπος κόσμος την ευκα του αυτός ο άνθρωπος. Τέλος πάντων, σταματάω εδώ το κλάμα μου για να συνεχίσω (ο προδότης της Χριστιανοσύνης, ο βέβηλος, ο ομοφυλόφιλος, το θύμα του Σατανά και του καπιταλισμού) το μεσημεριανό μου. Σκοτάδισον.