27.6.07

Εσύ Γιώργο πήρες;

Σήμερα κατάφερα να υπερνικήσω τη ζέστη που με έχει καθηλώσει την τελευταία βδομάδα και να βγω επιτέλους για ένα ποτό με την Ν. και μια φίλη της! Τη Λ. την έχω δει αρκετές φορές. Και θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω μέχρι και νορμάλ! (:-Ρ) Αλλά σε συνδιασμό με την Ν. κάθε φορά με σοκάρουν! Με την καλή έννοια!

Καταρχάς είναι κι οι δύο της λογικής "πέσε πίτα να σε φάω"! Όχι απλά δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν αυτές το πρώτο βήμα σε μια γνωριμία! Αλλά θα κάνουν και τη ζωή πατίνι σε όποιον κακομοίρη προσπαθήσει να τις πλησιάσει! Ακόμα κι αν κόβουν φλέβες για πάρτη του...

Δεν είναι θέμα εγωισμού... Κι ούτε έχουν κανένα κόλλημα με το ποιος ξεκίνησε τη φάση! Ή θέλουν να το παίξουν δύσκολες... Απλά την κρίσιμη στιγμή το σύστημα μπλοκάρει και αναζητούν την έξοδο κινδύνου! Η Λ. μάλιστα παραδέχτηκε ότι μια φορά το έβαλε στα πόδια! Κι άφησε τον άλλο σύξυλο! Ευτυχώς πάντως αυτό το στάδιο του Forest Gump (Run Forest! Run!) το έχει ξεπεράσει...

Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από το γεγονός ότι είμαστε πάλι όλες μπακούρια! Κι ότι αυτή είναι η τιμωρία του σύμπαντος (αμάν πια με αυτό το σύμπαν) για τα όσα προλάβαμε να κάνουμε μέχρι τώρα! Γιατί αν εγώ δεν ήμουν μια φορά καλό κοριτσάκι μέχρι τώρα, αυτές δεν ήταν δέκα! Και καθώς - είπαμε - έχουν κι αυτό το "πρόβλημα" προσέγγισης, είχαν αναπτύξει ολόκληρες στρατηγικές! Καταρχάς έβαζαν την κοινωνική της παρέας να καρφώνει κάποιον από την... αντίπαλη παρέα! Κι αφού ενώνονταν οι παρέες (πόσο πιο εύκολα ήταν τα πράγματα στο λύκειο;;;), ε, όλο και κάτι γινόταν!

Και δεν είναι εδώ το θέμα! Πολλές φορές γούσταραν το ίδιο άτομο και δυο και τρεις απ' την παρέα... Η συμφωνία καταρχάς ήταν "σ' όποια κάτσει"! Κι από κει και πέρα, αφού τον χώριζε η μία ήταν και πάλι ελεύθερος για τις υπόλοιπες! Τέτοια ευγενής άμιλα! Αλλά και τέτοιο επίπεδο κοινοκτημοσύνης..!

- Ρε συ, δε θυμάμαι... Εσύ Γιώργο πήρες;
- Ναι ρε! Δε θυμάσαι; Στο πάρτυ που εσύ φασώθηκες με τον Κώστα της Μαρίας;

*ζντόινγκ*

9 σχόλια:

η Λίτσα είπε...

Κι οι άνδρες βέβαια τραβάνε κόλλημα να κάνουν το πρώτο βήμα γνωριμιας
Κι έτσι έχουμε το φαινόμενο 2 μπακουροπαρέες – μια γυναικεία, μια ανδρικη – να κάθονται και να παρισταρουν τους αδιάφορους κι ας γουστάρουν οι μεν τους δε…

Όπως έλεγε κι ένας φίλος σ’ έναν άλλο ντροπαλο:
‘… εσύ παιδάκι μου περιμένεις να σου έρθει το μουνί στο πιάτο!!!...’

Ανώνυμος είπε...

....Whatttt????
Πω πω,πάει,ή γέρασα,ή οι γενιές αλλάζουν με ταχύτητα φωτός πλέον...
Πάντως,αν μου αρέσει κάτι στην όλη φάση,είναι πως μου φαίνονται καθαρές και τίμιες δουλειές,με κανόνες κι απόλα-προσυμφωνημένα πράγματα!

Betty out of the blue(and into the black;)

Ανώνυμος είπε...

Στο Γυμνάσιο ένας συμμαθητής μου μας γνώρισε ένα παιδί από την ομάδα πόλο του. Πρώτα τα έφτιαξα εγώ με το παιδί αυτό για κάποιες βδομάδες, μετά τα χαλάσαμε και παραμείναμε κολλητοί. Η καλύτερή μου φίλη από την τάξη τα έφτιαξε μαζί του για κάποιους μήνες. Τα χάλασαν και παραμείναμε όλοι κολλητοί και αυτός έμεινε για πολλά χρόνια στην ευρύτερη παρέα της τάξης. Εδώ και 2-3 χρόνια είναι παντρεμένος με μια άλλη συμμαθήτριά μας (δηλαδή, τρίτη κατά σειρά από την ίδια τάξη) και έχουν παιδί 2-3 χρόνων. Δικός μας άνθρωπος, :-))!!! Καλημέρες!

Νίνα είπε...

χαχα γαματη ατακα!!!

μπα καλοκαιρακι ειναι κατι θα βρειτε..ελπιζω αλλο πιατο για την καθε μια σας!!!

Wonder είπε...

αν αυτά τα...κοριτσάκια για τα οποία μιλάς έχουν σχέση χρόνια και είναι οκ, εγώ θα γίνω λεσβία

Ανώνυμος είπε...

σας την πέφτει κάποιος που γουστάρετε και δεν ανταποκρίνεστε; αυτό κιαν είναι ανωμαλία.

Agapi Manarioti είπε...

Τουλάχιστον το διασκεδάζετε! Βρίσκω καταπληκτικό τον τρόπο που τα περιγράφεις, και φαντάζομαι κάπως έτσι θα τα αντιμετωπίζετε κιόλας, χαλαρά.. Βέβαια όταν σου 'ρθει ο έρως ο τεράστιος, ούτε κοινοκτημοσύνες δέχεσαι, ούτε καν να τον κοιτάξει η κολλητή σου επιτρέπεις, αλλά μέχρι τότε, μια χαρά fun!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Λόλα

Κι επιμένω! Στο Λύκειο ήταν πιο απλά τα πράγματα! Ούτε κολλήματα, ούτε χαζομάρες!

@ Betty

Δηλαδή εσύ 12-16 δεν έκανες τέτοια; Νόμιζα ότι δεν ήταν θέμα γενιάς αλλά ηλικίας! ;-)

@ Irene

Εεεεεετσι! Αυτό ακριβώς εννοώ!

@ Nina

Μακάρι! Και διαφορετικό να μην είναι, μια... ποικιλία για τη μέση δε θα με χάλαγε! ;-)

@ Wonder

Μα, γιατί το λες αυτό; (για τι απ'όλα βασικά; ;-Ρ)
Πάντως μια χαρά τους πάει το θέμα!

@ jojox

Κοίτα, εγώ δεν έχω τέτοιου είδους κολλήματα. Αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι κάποιες φορές είναι δύσκολες αυτές οι φάσεις! Ειδικά αν έχεις φάει πολλές φορές τα μούτρα σου...

@ Εκάτη

Μα, γι αυτό λέω ότι αυτά τα κάναμε 12-16! Τι έρωτες και κολοκύθια στο Γυμνάσιο; Φλερτ, φάση και... neeeeext! ;-)
Κι εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν ήμουν ποτέ της κοινοκτημοσύνης...

Ανώνυμος είπε...

wonder, μπορείς να γίνεις λεσβία άμα θέλεις...Και πολλά χρόνια είχα σχέση και μάλλον Ok θα με χαρακτηριζες. Η άποψη μου είναι πως αν χωρίσεις με κάποιον, μετά δε σε νοιάζει τί θα κάνει. Οπότε, άμα γουστάρει μία φίλη σου και γουστάρει κι αυτή, why not? Γιατί αλλιώς μιλάμε απλά για ζήτημα εγωισμού, ότι δηλαδή θεωρεί καμία τους πρωην της κτήμα της και θέλει να αισθάνεται πως ήταν μοναδική για αυτούς. Reality check-μάλλον δεν ήταν...