6.5.07

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο

Όχι! Εγώ δεν είμαι εκδικητικός άνθρωπος... Απ' ότι φαίνεται όμως ο Ν. ήταν...
Η ιστορία που ακολουθεί περιγράφει τη χειρότερη χυλόπιτα της ζωής μου. Τώρα που τη βλέπω γραμμένη δεν πονάει λιγότερο, αλλά ελπίζω ότι κάπως έτσι θα καταφέρω να τη στείλω στο φάκελο των αναμνήσεων...

Τον Ν. τον γνώριζα χρόνια. Από το σχολείο. Και ποτέ δεν είχε κάνει καμιά κίνηση. Θυμήθηκε ότι με γουστάρει μια βδομάδα αφού τα έφτιαξα με τον Γ.! Κι άρχισε το στενό μαρκάρισμα, απροκάλυπτα, μπροστά στα μάτια του! Φέρνοντας με σε δύσκολη θέση και τέλος αναγκάζοντας με να κάνω το διαιτητή μεταξύ τους. Οι δυο τους δεν ξαναμίλησαν ποτέ. Εγώ όμως συνέχισα να κάνω παρέα με τον Ν., αφού φυσικά του ξεκαθάρισα κάποια πραγματάκια. Η φιλία μας δεν ήταν και πολύ σταθερή και δεν έλειπαν οι φάσεις που ο Ν. ξεπερνούσε τα όρια. Ή που ο Γ. - δικαιολογημένα - δυσανασχετούσε. Συνέχισα όμως να πατάω σε αυτό το τεντωμένο σκοινί για χρόνια.

Τη μέρα που χώρισα με τον Γ. και πριν πιάσω το τηλέφωνο να πάρω τις φίλες μου έπιασα το κινητό και πήρα τον Ν.. Ο οποίος ήρθε αμέσως στο σπίτι μου. Και αμέσως επίσης κατέληξε στο κρεβάτι μου. Με τα ρούχα μισοβγαλμένα και με μένα από πάνω η φάση πάγωσε. Ο Ν. με έσπρωξε πίσω και μου έριξε την πιο σκληρή χυλόπιτα που είχα ποτέ μου φάει.

Σε αυτήν την περίεργη στάση, προσπαθώντας να καλυφτώ, τον άκουσα να με βρίζει για τον τρόπο που του φέρθηκα, για τις προσπάθειες που είχε κάνει τόσα χρόνια να με δει φιλικά και για την αχαριστία μου... Για το πόσο σκληρή κι εγωίστρια ήμουν να τον φωνάξω εκεί για μια ξεπέτα. Για μια παρηγοριά. Αυτόν που είχε προσπαθήσει τόσο πολύ να καταπνίξει τα αισθήματα του για να μη με χάσει από φίλη...

Σχεδόν με πέταξε από το κρεβάτι, σηκώθηκε και ντύθηκε. Έφυγε χωρίς να μιλήσει. Και με άφησε διπλά πληγωμένη να μην ξέρω για τι να πρωτοκλάψω.... Με γέμισε τύψεις. Κι έπειτα οργή! Και περιέργεια... Ποιός άντρας θα έκοβε μια φάση στη μέση απλά για να πάρει εκδίκηση; Πόσο πολύ τον είχα πληγώσει; Πόσο μαλάκας ήταν τέλος πάντων;

17 σχόλια:

Wonder είπε...

αγαπητή Carrie με τις απορίες σου...πιστεύω, από μία πρώτη ανάγνωση, ότι αυτό που έκανε ο Ν δεν ήταν εκδίκηση. Πράγματι σε ήθελε εκείνη τη στιγμή και σίγουρα σε αγαπούσε πολύ και σε σεβόταν όλα αυτά τα χρόνια. Ήθελε να κάνετε σεξ, σαν επισφράγηση αυτών των συναισθημάτων, αλλά όχι έτσι! Δεν ήθελε να το κάνετε την ημέρα που χώρισες, σαν παρηγοριά και δεν ήθελε να είναι αυτός που σε παρηγορεί από κάτι άλλο, πιο μεγάλο από αυτόν (δλδ, τον Γ). Δεν ήθελε να έχει αυτή τη θέση στη ζωή σου. Για αυτό και αντέδρασε έτσι, δεν ήταν μίσος και εκδίκηση, ήταν στεναχώρια. Ο τύπος αισθάνθηκε προσβεβλημένος...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Wonder

Γιατί μου το κάνεις αυτό;
Δεν θέλω να του δώσω δίκιο. Δε θέλω να πιστέψω ότι μπορεί να τον πλήγωσα όντως...
Δεν του είπα πότε χώρισα, δεν ανέφερα καν τον Γ...
Μπορεί όντως εκείνη τη στιγμή να είχα ανάγκη από κάποιον να με αγκαλιάσει αλλά δεν είχα σκοπό να τον "εκμεταλευτώ"... :-(

Derek είπε...

αν όντως είχε σκοπό να εκδικηθεί εγώ του βάζω άριστα 10 και στην έμπνευση και στην τεχνική και την εκτέλεση (και προπαντός στην υπομονή του όλα αυτά τα χρόνια!)

αλλά το πιο πιθανό ωστόσο ήταν να μην είχε κανένα τέτοιο σκοπό
το λογικό είναι απλά να του την βάρεσε εκείνη την στιγμή και απλά να σκέφτηκε "εγώ δεν είμαι καβαντζα καμιάς"

Derek είπε...

by the way

η εκδίκηση τρώγεται ΜΟΝΟ χλιαρή
αν εκδικηθείς εν βρασμώ τότε δεν είναι εκδίκηση αλλά καυγάς
ενώ αν περιμένεις 40 χρόνια που ο άλλος θα έχει ξεχάσει το όλο γεγονός δεκαετίες πριν τότε είναι απλά μαλακία

χλιαρή, μόνο χλιαρή
εκεί που ο άλλος σκέφτεται "γιατί δεν κάνει τπτ τόσο καιρό?" και δεν ξέρει απο που να φυλαχτεί

η Λίτσα είπε...

Εκδικουμαστε κάποιον επειδή μας εκαανε κακό με τη θεληση του.
Η Carrie δεν του έκανε τίποτα ηθελημένα
Την μαλακία και τον κάλο που κουβαλάει έδειξε…

Sourotiri είπε...

Σορρυ κιολας, αλλα κι εγω θα του δωσω αριστα. Οχι οτι αυτο σημαινει οτι φταις εσυ καταναγκη.

Πολεμοχαρης ειναι ο ερωτας, να το θυμασαι. Ολοι εχουμε βρεθει να πληρωνουμε τα σπασμενα καποιου αλλου, αλλα και καποιος αλλος να πληρωνει τα δικα μας σπασμενα. Απλα, ετσι ειναι.

Και παρεμπιπτοντως, στο μπλογκ μου σε περιμενει προσκληση για μπλογκοπαιχνιδο!

Wonder είπε...

μη με παρεξηγείτε, δεν του δίνω άριστα. Αλλά το παιδί είπε ξεκάθαρα ότι τον πήγες εκεί για μια ξεπέτα και για παρηγοριά. Δείχνει προσβεβλημένος, άσχετα αν εσύ δεν τον πρόσβαλλες (ηθελημένα ή όχι).
Δε λέω ότι έχει δίκαιο, λέω όμως ότι δεν ήταν εκδίκηση, σε καμία περίπτωση

toolman είπε...

δε ξέρω πως τρώγεται η εκδίκηση, αλλά τα γεμιστά καλύτερα τρώγονται κρύα!

jul είπε...

Κοριτσάρα, σόρρυ αλλά δίνω απόλυτο δίκιο σε αυτόν!!!
Και σορρυ και πάλι αλλά ρε γμτ...καλά έκανε! Θα συμφωνήσω 100% με τον Ντέρεκ...
Και εγώ το ίδιο θα έκανα...ειναι και ένας εγωισμός στην μέση ρε γμτ....

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

θα συμφωνήσω ότι ήταν άψογο από όλες τις απόψεις! Αλλά θεωρούσα ότι κάποιες διαδικασίες είναι... μη αναστρέψιμες! Αν σου κατέβει το αίμα καταλαβαίνεις που, είναι δυνατόν να σου ανέβει ξαφνικά στο (πάνω) κεφάλι;

Όσο για το χλιαρή, πρέπει να παραδεχτώ ότι έχεις ένα point! lol

@ Λόλα

Πες τα ρε Λόλα...

@ Sourotiri

Ααααχ! Αυτό με τα σπασμένα είναι σωστό... :-(
Το είδα το παιχνιδάκι! Σύντομα θα απαντήσω!

@ Wonder

Και πού το ήξερε - αναρωτιέμαι εγώ - ότι τον ήθελα για ξεπέτα; Και ειλικρινά, μου φαίνεται άκυρο το timing για να προσβληθεί! Δε μπορούσε να προσβληθεί πριν φτάσουμε στο κρεβάτι, το κέρατο μου;

@ toolman

Απλά lol!

Υ.Γ. Και με μπόλικη φέτα!

@ jul

α) εγώ του φταίω που εκδήλωσε τα συναισθήματα του αργά;
β) κι αφού πια ήμασταν και τα δυο ελεύθερα παιδιά δε μπορούσαμε να το συνεχίσουμε από κει;
γ) σιγά μην τον εκμεταλεύτηκα κιόλας!
δ) και του 'θιξα και τον εγωισμό!
:-(

Αταίριαστος είπε...

τι λέτε ρε... Αυτό που έκανε δεν δικαιολογείται ούτε συγχωρείται με τίποτα. Κάτι τέτοιοι θέλουν παλούκωμα σε δημόσια θέα.

civil είπε...

Bαθμολογίες:
Ως εκδικητής 10/10 (τέλειος!)
Ως άνδρας 2/10 (εντάξει εγωισμός, αλλά όχι κι έτσι)
Ως αυτοκριτική 10/10 (αυτό πάει σε εσένα που τόλμησες να μας το πεις. Μπράβο κούκλα!)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Αταίριαστος

Ας με υπερασπιστεί και κάποιος... Thanks Αταίριαστε! (κι ελπίζω να μη με δουλεύεις...)

@ civil

Από βαθμούς καλά πάω! Στη διαγωγή μάλλον χάνω! ;-)

Αταίριαστος είπε...

Όχι δεν σε δουλεύω. Δυστυχώς το ποινικό μας σύστημα δεν προβλέπει τέτοια αδικήματα και ούτε τέτοιες ποινές.

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος,αλλά πιστεύω ότι αυτό που κυρίως σε έτσουξε είναι ότι και το τελευταίο οχυρό-ότι με το σεξ τον άντρα η γυναίκα τον έχει στο χέρι,ότι είναι δέσμιοι του πουλιού τους δηλαδή-έπεσε...

Όπως και νά'χει,δε βλέπω κανένα αληθινό συναίσθημα στην όλη φάση από καμμία μεριά-μόνο πληγωμένους εγωισμούς!
φιλιά
Betty white like a lily:)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Αταίριαστος

Κακώς! Θα έπρεπε! ;-)

@ Betty

Betty; Είσαι στ' αλήθεια εσύ; Πού χάθηκες τόσο καιρό;! Μου έλειψες!

Η αλήθεια είναι ότι ναι, αυτό που με συγκλόνισε περισσότερο είναι η κατάριψη του μύθου... ;-)
Όσο για τα συναισθήματα, νομίζω ότι έχεις δίκιο. Εγώ προσωπικά παρηγοριά έψαχνα και κάτι απωθημένα είχα σκοπό να βγάλω... Το που θα κατέληγε δεν το ξέρω...

Wonder είπε...

Δεν ήθελε η πρώτη σας φορά να είναι έτσι.

Αν ήξερε ότι έχεις χωρίσει, πληγώθηκε που τον ήθελες για σεξ παρηγοριάς.
Αν ήξερε ότι ΔΕΝ έχεις χωρίσει, πληγώθηκε που ήθελες να το κάνεις μαζί του, ενώ είσαι με κάποιον άλλο.