17.11.06

Ρούχα μαζί που πλύθηκαν...

Κι Εχουνε Γίνει Μωβ!


Τα νεύρα μου!
Πριν από λίγο γύρισα από Παρίσι! Κι όλα μου τα ρούχα ήταν στα άπλυτα! Έπρεπε λοιπόν να βάλω πλυντήριο και μάλιστα επειγόντως!
Μέσα στην κούραση όμως του ταξιδιού και τη γενική μου αφηρημάδα δεν πρόσεξα τι έβαζα! Κι έβαλα και μια καινούρια μωβ μπλούζα η οποία ξέβαψε κι έχουν γίνει όλα μωβ! Μαζί και το αγαπημένο μου σουτιέν... :-(
Πολύ το έχω μελετήσει αυτό το χρώμα τελευταία! Και τώρα με εκδικείται!
Εξαιρετικά αφιερωμένο στον suigenerisav που μου το θύμισε...

Είναι το χρώμα που με τρελαίνει
Που με τρελαίνει
Φτιάχνει στεφάνι στο πρόσωπο μου
Με σημαδεύει

Πως το φοβάμαι τέτοιο χρώμα
Πως με μεθάει, πως το μισώ, πως το μισώ
Πως νοιώθω φόβο με τέτοιο χρώμα
Πως με μεθάει, πως το μισώ, πως το μισώ

Πόθοι κλεισμένοι φυλακισμένοι
φυλακισμένοι
Στο αίμα με πάθος μου φέρνουν δίψα
Μόνος καίγομαι

Πως νοιώθω φόβο με τέτοιο χρώμα
Πως με μεθάει, πως το μισώ, πως το μισώ

Το χρώμα σπάζει πάνω στη πέτρα
μέσα στην άμμο
Πάει στην μανά, στο πένθος πάει
Μ' όλα ταιριάζει

Πως το φοβάμαι τέτοιο χρώμα
Πως με μεθάει, πως το μισώ, πως το μισώ
Πως νοιώθω φόβο με τέτοιο χρώμα
Πως με μεθάει, πως το μισώ, πως τ' αγαπώ
αυτό το μωβ...

14 σχόλια:

thebigbip είπε...

perastika

K-Top είπε...

ιιιιιιιι... το έχω πάθει και εγώ, πριν από 1 δεκαετία ακριβώς! Είχα βάλει πληντυριο με σκουρόχρωμα και στο καπάκι έβαζα ανοιχτόχρωμα. Έμεινε μία μαύρη κάλτσα μέσα...

Τραγωδία! Λευκό και μαύρο στο πληντύριο μας δίνει ροζ! Μέχρι να αγοράσω καινούρια εσώρουχα φορούσα ροζ σωβρακάκι! Ηθικό δίδαγμα: μαύρα και πάλι μαυρά!

Chrisa είπε...

Καλως ήρθες!!! Αχ σήμερα την πάτησα και εγώ... έβαλα ένα κίτρινα ριχτάρι μαζί με λευκά και έγιναν όλα κίτρινα σε απόχρωση ώχρας!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήλθες!!!
Την έχω πατήσει και εγώ με κόκκινη κάλτσα η οποία είχε μπλεχτεί μέσα σε θαλασσιά σεντόνια...οπότε φαντασου το ολο-ρόζ αποτέλεσμα που έβγαλα μετά από 1 ώρα....σουτιέν, βρακιά....φανελάκια...σεντόνια...και μπλουζάκια όλα ροζ...μάλιστα τα σεντόνια βγήκαν ριγωτα!!!!

mafalda είπε...

Ανανέωση λέγεται, μην στενοχωριέσαι!

Άλλοι πληρώνουν για να βάφουν τα ρούχα τους!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς την! Σχετικά με τα μωβαμμένα σου ρούχα, το έπαθα κι εγώ με ένα πράσινο λινό παντελόνι που ξέβαψε μαζί με άλλα στο πλυντήριο μια φορά που ήμουν στην Αθήνα. Και επειδή έπαθαν ζημιά κάποια αγαπημένα μου, τα έβαζα πολλές φορές να πλένονται άσκοπα με πολύ Αριελ για άσπρα και ορισμένα επανήλθαν στο κανονικό τους χρώμα, χωρίς να χάσουν το original. Ακούγεται πολύ αστείο, ναι, αλλά τι πειράζει να δοκιμάσεις κι εσύ!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ thebigbip

Ευχαριστώ!
;-)

@ Atron, Chrisa & julia

Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση! Ομοιοπαθείς λοιπόν! Καλλιτεχνικό μεν το αποτέλεσμα (ριγωτά σεντόνια!) κι ωραιότατα και τα χρώματα (ροζάκι και ώχρα) αλλά... ρε παιδιά προτιμώ τα πράγματα μου στην απόχρωση που τα αγόρασα! Μπελάς το πλυντήριο, μπελάς! Χε χε!

@ mafalda

Μμμμ... Ανανέωση λες εσύ; Εγώ λέω ότι τώρα θα χρειαστώ ανανέωση! Ανανέωση γκαρτνταρόμπας και μάλιστα επειγόντως! Είπαμε, είναι της μόδας φέτος το μωβ αλλά όχι κι έτσι! Μωβ κάλτσες, μωβ εσώρουχα, μωβ μπλούζες, όλα μωβ!

@ Irene

Δοκίμασα χλωρίνη για το καημένο το σουτιέν μου αλλά δεν είχε αποτέλεσμα... :-(
Θα προσπαθήσω να τα ξαναπλύνω μπας και σωθεί κάτι!

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα...
Όχι τόσο για τα ρούχα,ρούχα είναι στο κάτω κάτω.(Αν και τώρα που το θυμάμαι...δε μιλούσα στη μαμά μου μια βδομάδα για το αγαπημένο μου 501 που απέκτησε ένα κόκκινο μπατζάκι-μόνο το ένα!κουφό)
Όσο για το ότι σε ανάγκασαν να γράφεις γιαυτά αντί να μας περιγράφεις το όμορφο ταξίδι σου!
Μη σκας!Θα πάρεις άλλο σουτιενάκι καλύτερο:-)

Betty μωβ (για συμπαράσταση:)

Ανώνυμος είπε...

καλά με κοροιδεύεις? ξέρεις πόσα πλήρωσα το πάσχα εγώ για κείνο το ΜΩΒ σετάκι που χα βάλει στο μάτι? Κι εσύ που βρήκες τον τρόπο παραπονιέσαι! Τζήζους πλιζ, σεντ χερ του χελλ!

:)

Αταίριαστος είπε...

Δεν μπορώ να σας ακούω να γκρινιάζετε επειδή βάψατε μερικά εσώρουχα. Εγώ θα σας πω τι εστί "ατύχημα πλύσης". Προχτές που έλειπε η κ. Αταίριαστου είπα να βάλω πλύση και ξέχασα στο τσεπάκι του πουκάμισου μία επιταγή 3.800 ευρώ που προορίζονταν για πληρωμές συναδέλφων. Ευτυχώς όμως -πιστός στα κελεύσματα της Greenpeace- έπλυνα στους 30 βαθμούς και η επιταγή δεν καταστράφηκε εντελώς. Τελικά η τράπεζα την εξαργύρωσε αφού πρώτα έφαγα το σχετικό δούλεμα από τον διευθυντή: "Εσύ το έκανες αυτό; Μπράβο χρυσοχέρη! Τουλάχιστον ήταν βιολογικό το πλύσιμο;"

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Betty μωβ

Μακάρι τη ζημιά να την είχε κάνει η μάνα μου! Θα είχα τουλάχιστον σε κάποιον να γκρινιάξω! Τώρα που την έκανα μόνη μου την κοτσάνα τι να κάνω; Να αρχίσω να κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο; Γιατί μέχρι να βρω λεφτά να πάρω άλλα καήκαμε! Χε χε!

@ druuna

Εδώ που τα λέμε βγήκε σχεδόν ομοιόμορφο! Θα το λανσάρω για καινούριο! Χε χε! Με τα υπόλοιπα να δω τι θα κάνω!

@ Αταίριαστος

Ααααχ! Είδατε σε τι χρειάζονται οι γυναίκες; [όχι εγώ βέβαια (εγώ είμαι μάλλον χεριότερη), οι νυκοκοιρές!]
Αφού τη γλύτωσε η επιταγή μια χαρά! Και λίγο δούλεμα σου χρειαζόταν! :-P
Δεν έχω πλύνει ποτέ επιταγή (λες και πιάνω πολύ συχνά επιταγές στα χέρια μου!) αλλά - όπως φαντάζομαι κι οι περισσότεροι φαντάζομαι - έχω πλύνει χρήματα! Χωρίς καταστροφικά ευτυχώς αποτελέσματα! Το χειρότερο όμως ήταν όταν έπλυνα κι ένα πακέτο τσιγάρα! Καταστροφικό! Ο καπνός κολλάει στις ίνες! Γκρρρ...

Ανώνυμος είπε...

παιδια
εγω τη παταω για δευτερη φορα
εκανα τα ασπρα μου ρουχα ροζ!!!
ρουχα μαζι που πλυθηκαν και εχουνε γινει ροζ!!!
δε ξερω τι να κανω πραγματικα
τα επλυνα μια φορα στους 90 βαθμους με χλωρινη αλλα τζιφος..\
Σκεφτηκα τωρα να τουσ βαλω λευκαντικο και οτι ηθελε προκυψει..
χαχαχαχ!!!

Unknown είπε...

Koritsia egw evala mavra athlika mazi me kokkina k mou eginan roz. Exei kamia sas kamia idea ti na kanw? Please

Unknown είπε...

Athlitika sorry. Alla sun to oti einai panakriva... to xeirotero??? Den einai dika mou :'(
As voithisei kapoia