24.10.06

Για ψώνια με τη Σ.


Γενικά αποφεύγω να πηγαίνω στα μαγαζιά με παρέα. Είμαι από τους ανθρώπους που ξέρουν από την αρχή τι θέλουν να αγοράσουν, μπαίνω σε ένα - το πολύ δύο - μαγαζιά, δοκιμάζω πέντε ρούχα, αγοράζω τα τρία (φοράω μόνο τα δύο τελικά!) και γυρίζω τρέχοντας σπίτι!

Ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο ευχαριστιέμαι τα ψώνια είναι η Μ.! Σε 20 λεπτά έχουμε ξεμπερδέψει και καθόμαστε για καφεδάκι! ;-)

Προχτές όμως έκανα μια εξαίρεση! Και πήγα στα μαγαζιά με τη Σ.! Σάββατο πρωί στην Ερμού! Ο χειρότερος εφιάλτης μου! Μπήκαμε και βγήκαμε σχεδόν σε όλα τα μαγαζιά! Κι όλα αυτά για να βρει ρούχα για τη χοροεσπερίδα!

Δοκίμασε χιλιάδες μπλουζάκια! Και μπολερό (μεγάλη εφεύρεση το μπολερό!)! Δοκίμασε ακόμη και φούστες! Και μπότες! Με τακούνι! Κι αφού γέλασα με την καρδιά μου βλέποντας την να στέκεται αμήχανη μπροστά στον καθρέφτη τραβώντας τη φούστα λίγο πιο χαμηλά ή να παραπατά προσπαθώντας να ισορροπήσει πάνω στις μαύρες γόβες των 160 ευρώ αναγκάστηκα να της πω τη γνώμη μου...

Βάλε κάτι μέ το οποίο να αισθάνεσαι άνετα! Όσο ωραία και να είναι αυτά που φοράς, αν φαίνονται δανεικά πάνω σου δε λέει! Όσο σέξυ κι αν είναι τα ρούχα σου, αν εσύ αισθάνεσαι άβολα δε θα μπορέσεις να το ευχαριστηθείς και να περάσεις καλά!

Δυστυχώς η Σ. μάλλον πήρε πολύ στα σοβαρά τη συμβουλή μου! Και πήγε στη χοροεσπερίδα με τζην και μακό! Τουλάχιστον πέρασε καλά! Α! Κι εγώ - βγήκα που βγήκα για ψώνια - αγόρασα ένα ζευγάρι παπούτσια, δυο μπλούζες κι ένα μπολερό! ;-)

12 σχόλια:

An-Lu είπε...

Χεχεχε!!! Την καλύτερη συμβουλή της έδωσες!!!!!

zouri1 είπε...

"tουλαχιστιν περασε καλα¨"δηλαδη,δηλαδη .Ειχε καμια κλη γνωριμια?

Ανώνυμος είπε...

Άλλος βγήκε για ψώνια και άλλος ψώνισε τελικά!!
Τις περισσότερες φορές δεν εχει σημασία το τι φοράς αλλα πόσο καλά το υποστηρίζεις αυτό που φοράς!
Ακόμα και ενα τζιν και ενα μακό με τα κατάλληλα αξεσουάρ μπορεί να φαίνεται σούπερ!

Ανώνυμος είπε...

70s revival

Η χοροεσπερίδα (παπάκια, σκα σου σου, Ραφαέλα Καρά κλπ) είναι λέξη που χρησιμοποιεί κάποιος που χρησιμοποιεί και την λέξη "ο κινηματόγραφος" (προσοχή στον τόνο).

Carrie Vs Bridget είπε...

@ An-Lu

Εεεε... Όταν είπα κάτι με το οποίο να αισθάνεται άνετα δεν εννοούσα και μακό unisex μπλουζάκι... Αλλά όντως, αυτό που έχει σημασία είναι να φοράς εσύ τα ρούχα σου, όχι να σε φοράνε αυτά!

@ zouri1

Πονηρούλη! Για να πήγε η Σ. σε κλαμπάκι, πίστεψε με, κάποιος λόγος υπήρχε! ;-)
Ακόμα δεν έχουμε σημαντικές εξελίξεις, αλλά που θα πάει;

@ Μαράκι

Άλλος βγήκε για ψώνια και άλλος ψώνισε τελικά!!
Ναι, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί πάντα γίνεται αυτό; Εμένα πάντως μια χαρά μου ήρθε! Χε χε!

Αξεσουάρ; Μμμ... Μπορείς να κάνεις ένα "ιδιαίτερο" στη Σ.; Εμείς δεν το κατέχουμε ιδιαίτερα καλά το άθλημα κι αυτή είναι ανεπίδεκτη μαθήσεως! ;-)

@ Anonymous

Δεν το λένε πια χοροεσπερίδα; Με μπερδεύεις! Μέχρι το '00 έτσι το λέγαμε! lol

suigenerisav είπε...

Είναι ωραίο να έχεις 'ισχυρές'/συγκεκριμένες απόψεις όταν βγαίνεις για ψώνια. Φαντάσου και να μην είχες, ε.. ;)

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω τώρα εγώ η χαζζζα τι είναι το μπολερό; :P

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω τώρα εγώ η χαζζζα τι είναι το μπολερό; :P

Ανώνυμος είπε...

Τον εαυτό μου θυμίζεις, συχαίνομαι να μπαίνω σε 800 μαγαζιά και να μην αγοράζω τιποτα τελικά...Έχω 2-3 που μου αρέσουν και end of story!!!
Συνήθως η αλήθεια πονάει ε???(για το σχόλιο που έκανες στην Σ.)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ suigenerisav

Δεν είναι απλά ωραίο! Είναι απαραίτητο! Δεν έχω όλη μου τη μέρα για χάσιμο! :-P

@ Michelle

μπολερό, το: ουσιαστικό, ουδέτερο. τα επονομαζόμενα μανίκια! κοντή ζακέτα με κακρύ μανίκι. Μπορεί να είναι πλεκτή, μακό, από δαντέλα!

(http://194.30.231.7/kathnews/send/magmadame/magmadame_Kyma2.jpg)

@ julia

Έεεετσι! Γρήγορα κι απλά! Χε χε!
Όσο για τη Σ., θα ήταν καλύτερα να την αφήσω να αγοράσει τις γόβες και να περπατάει σαν ξεγοφιασμένη; Ούτε καλά θα πέρναγε, ούτε ωραία θα έδειχνε! ;-)

Y. K. είπε...

το να πηγαινεις για ψωνια ειναι σαν τελετουργια για μενα! κι εγω πηγαινω εχοντας μια λιστα στο μυαλο μου με συγκεκριμενα πραγματα γιατι αλλιως -ομολογω-πεφτω θυμα του τι μου πλασαρουν+των fashion correct κομματιων..που τελικα καθε αλλο παρα τετοια ειναι.Συμφωνω απολυτα μαζι σου: φοραμε ο,τι μας πηγαινει κ ο,τι μας κανει να αισθανομαστε ανετα..ο,τι ταιριαζει με την προσωπικοτητα μας(μπορει να ειναι "κλισε" η φραση, αλλα ειναι αληθης!)
Υγ: τα μπολερο οντως πολυ ωραια εφευρεση.ξερεις αρχικα τα φορουσαν οι μπαλαρινες κ μονο γι αυτο προσδιδουν εναν ρομαντισμο σε οποιον το φοραει..;)

Y. K. είπε...

ξεχασα να πω γεια !!! ειχα καιρο να σε διαβασω και γενικα να περιηγηθω στη μπλογκοσφαιρα..
hello carrie :)