4.9.06

Greek kamaki...

-Συγγνώμη, δεσποινίς... Έχω χάσει το τηλέφωνό μου. Μήπως θα μπορούσατε να μου δώσετε το δικό σας;

Σοβαρά τώρα, τι περιμένει να του απαντήσω;
Η ατάκα είναι κακή, χιλιοχρησιμοποιημένη, έχει γίνει μέχρι και διαφήμιση, άσε που κυκλοφορεί και στο internet σαν ανέκδοτο!

Δε θα ισχυριστώ ότι το φλερτ είναι εύκολο πράγμα. Για κανένα από τα δυο φύλα...
Όχι όμως και να χρησιμοποιούμε ατάκες που διαβάσαμε στο νετ!
Αν δε μπορείτε να σκεφτείτε μόνοι σας κάτι έξυπνο, πείτε κάτι πιο απλό!
Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας.
Μη δημιουργείτε λάθος πρώτη εντύπωση.
Μην παίζετε με τα νεύρα μας!



Οι πέντε καλύτερες από τις... χειρότερες ατάκες για καμάκι!

Ήσουν στους προσκόπους; Eπειδή έχεις δέσει την καρδιά μου κόμπο. (να το σχολιάσω;)

Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα! (έλεος!!!)

Μήπως έχεις ένα χάρτη; Μόλις χάθηκα μέσα στα μάτια σου! (μπλιαχ! μπλιαχ! μπλιαχ! πολύ μελό!)

Γνωρίζω μια καλή μέθοδο για να κάψεις τις θερμίδες της πάστας που μόλις έφαγες. (δηλαδή τώρα με λες και χοντρή; δεν έχεις καμία τύχη φίλε...)

Κάνω μια έρευνα και χρειάζομαι το τηλέφωνό σου. Αν μου το δώσεις, θα σε πάρω να σου πω τα αποτελέσματα. (Αυτή ομολογουμένως μου αρέσει! Αλλά με ατάκα που έχει περάσει από τη JotD δε ρίχνεις γκόμενα φίλε)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρώσω και εγώ μια "lame" ατάκα που έχω ακούσει να χρησιμοποιήται σε άγνωστη σε μπάρ (αν και δεν την έχω πει ακόμα)

"Fuck me if I am wrong, but do I know you ? "

Matron Maya είπε...

και να σε ρωτησω αγαπητη μου... η ατάκα δεν σου άρεσε η ο γκόμενος?

οσο για την δική σου ξεκάλτσωτε νομίζω οτι ειναι κορυφαία.

καλημέρα σας

Αταίριαστος είπε...

Ξεσκονίζω ένα παλιό αρχειάκι στο φάκελο "χιούμορ" σε κάποια γωνιά του σκληρού μου και κάνω copy-paste (μπορεί και να τα ξέρετε, δεν είναι καινούρια):
Απαντήσεις σε ενοχλητικά καμάκια
- Είναι ελεύθερη αυτή η θέση;
- Ναι και θα γίνει κι αυτή αν καθήσεις εδώ.

- Το σώμα σου είναι ναός για μένα
- Λυπάμαι, δεν έχει λειτουργία σήμερα

- Μήπως έχουμε γνωριστεί;
- Ναι,γι' αυτό δεν βγαίνω και τόσο συχνά πια.

- Θα πήγαινα στην άκρη του κόσμου για σένα
- Μήπως θα μπορούσες να μείνεις εκεί;

- Αν σε έβλεπα γυμνή θα πέθαινα από ευτυχία.
- Αν σε έβλεπα γυμνό θα πέθαινα από τα γέλια.

civil είπε...

Kαλως ήρθες στον κόσμο των ΤΟΡ 5!