12.12.07

Φασώθηκα με το ντελιβερά!

Ναι! Ναι! Επιτέλους θα μου πείτε... Πόσο καιρό τραβάει πια αυτή η ιστορία;
Το θέμα είναι βέβαια ότι πάλι δεν άκουσα τις σοφές συμβουλές που μου έδωσε το Sourotiri. Και παρήγγειλα από αυτό το σουβλατζίδικο ενώ ούτε διάθεση ιδιαίτερη είχα, ούτε ξυρισμένα πόδια κι επίσης φορούσα μια καταπληκτική ροζ καρό πιτζάμα! Όλα αυτά βέβαια δεν τα σκέφτηκα παρά την τελευταία στιγμή που άκουσα το κουδούνι και σκέφτηκα "κι αν είναι αυτός;"!
Και φυσικά ήταν αυτός...
Και φυσικά κατά τα γνωστά ήταν ιδιαίτερα ευγενικός και γλυκός. Και παρά την απαράδεκτη συμπεριφορά μου την προηγούμενη φορά (εδώ) δεν πτοήθηκε διόλου κι έσκυψε να με φιλήσει στο μάγουλο. Ε, πόσες φορές πια να τα κάνω λίμπα; Αυτή τη φορά τον φίλησα κι εγώ!
Βασικά το έκανα σχεδόν με το ζόρι... Χωρίς ιδιαίτερη διάθεση. Και κυρίως για να μην κοπανάω πάλι το κεφάλι μου στον τοίχο. Και γιατί πόσες φορές μπορείς πια να πεις όχι πριν βαρεθεί και σε διαολοστείλει κι ο άλλος;
Σύντομα λοιπόν βρεθήκαμε μέσα στο διαμέρισμα, με το μπουφάν του να στάζει ακόμα (έβρεχε κιόλας). Το κράνος και τα σουβλάκια παρατημένα κάπου στο πάτωμα. Κι εμένα κολλημένη στον τοίχο...
Κάπου χαμένη ανάμεσα στη φαντασίωσή μου και στο παράλογο της όλης κατάστασης...
Η όλη φάση πρέπει να κράτησε κανένα δεκάλεπτο. Όχι, δεν έκανα κάτι παραπάνω... (καταρχάς γιατί είχα για άλλη μια φορά παραβεί τον χρυσό κανόνα της Α. "έσω έτοιμη" και κατά δεύτερον γιατί δεν ήμουν κι απόλυτα αποφασισμένη... μάλλον μπερδεμένη θα έλεγα)
Φεύγοντας μου είπε το όνομά του. Και μου είπε να ζητάω να μου φέρνει αυτός τις παραγγελίες!
Δε νομίζω ότι θα το κάνω...
Καταρχάς γιατί... δε συγκράτησα το όνομά του! (ναι, οκ, είμαι απαράδεκτη... το ξέρω!)
Κι έπειτα ντρεεεεπομαι!

Λέω να το αφήσω στην τύχη του κι ό,τι γίνει...


Υ.Γ. Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι που το ρώτησε μια φίλη, αλλά αν αυτός μου έρθει επίσκεψη κάποια στιγμή εκτός ωραρίου; Τι κάνω; Η φάση με εξιτάρει όσο αυτός είναι ο "ντελιβεράς". Αλλιώς δεν έχω ιδέα τι θα έκανα... Μάλλον ΔΕΝ θα έκανα...

Y.Γ.2 Δε θέλω σχόλια για το "φασώθηκα"... :Ρ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και εκτος ωραριου ακομα γινεται. Μονο πες του να σκασει με αδιαβροχο μπουφαν, κρανος και μια σακουλα με αλουμινοχαρτα, χαρτινα κουτακια, χαρτοπετσετες και τετοια και μια χαρα θα τα πατε ;)

Ανώνυμος είπε...

Xairomai pou epiveveonomai alli mia fora pou leo oti oi ginekes xerete ti thelete meta ta 30(kai an)...

zouri1 είπε...

σε παρακαλω πρωτα να τον ρωτας,αν εχει μετα να φερει φαγητο σε μενα.Για να μην τον περιμενω αδικα.Α,και να πλενει τα χερια του μετα,μην εχει πιασει το ....και μετα πιανει και το φαγητο μου.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Ανώνυμος

Έχω μια αίσθηση ότι με κοροϊδεύετε αγαπητέ! Αλλά εμένα σοβαρά η ιδέα σας πολύ μου άρεσε! :)

@ DeathGuard

Υπονοείς ότι δεν ξέρω τι θέλω;;;
Αυτό υπονοείς;
(γιατί αν υπονοείς αυτό γμτ έχεις δίκιο...)

@ zouri1

lol
Ααααχ! Θα πάρει ο zouri να κάνει παράπονα ότι άργησαν τα σουβλάκια και θα τον απολύσουν και θα 'χω και τύψεις μετά!

Ανώνυμος είπε...

Loipon xereis ti maresei se sena?Oti paradexese kapia pramata xoris na kaneis san ginekoula.Ine kalo auto dixnei orimotita.Tora to epomeno vima ine na apofasiseis kai ti theleis :)

An-Lu είπε...

Τελικά οι ροζ πυτζαμούλες πρέπει να είναι κίνκι!
;-)

Sourotiri είπε...

Τζαμπα μιλαω μου φαινεται...

Ουφ...την επομενη φορα ακολουθα την συμβουλη μου ;)

Ανώνυμος είπε...

Τα σουβλακια στα χρεωσε?

Carrie Vs Bridget είπε...

@ DeathGuard



@ An-Lu

Καλά, τι να σου πω! Είναι καταπληκτικές! Είναι και λίγο μακρύ το παντελόνι και το πατάω, μες στη θηλυκότητα!

@ Sourotiri

Τις λαμβάνω πολύ σοβαρά τις συμβουλές σου... Αλήθεια! Απλά ξεχνάω... :(

@ Ανώνυμος

Ναι... Τον πλήρωσα από την αρχή. Πριν τη φάση. Ε, όχι και να εκμεταλευόμαστε οικονομικά το ντελιβερά... Δε λέει... Θα είχε πλάκα πάντως ένας καβγάς για το ποιος θα πληρώσει τα σουβλάκια! lol